Followers

Tuesday 2 August 2011

BeSdAy Eimiza Tawfiq ~ ~ ~


SaLaM bUdd!Es!!!!sangdewi c0me again 2 share de sweet m0ment with u 0llz!!!hRi n!E hAr! pLiNg bHaGiA SaNgDeWi  kEcAp! bsAmA iNsAn TeRsAyAnG...
                                                               






                                                         bEsDaY bAbY b0yZ!!






02 August 2011
pagi tadi sebelum pukul 12pg... aku menanti dengan penuh debaran...utuk wish birthday insan yang aku cinta....buat petame kalinya...aku wish birthday pada s'seorang yang aku cinta...pagi tadi handphone d'tagan telah aku siapkan......laptop d'depan mata telah di pasangkan untuk skype bersamanya.....maka detik 12 pg tadi akulah insan p'tame yang telah wish birthday  mY lOvELy bAbY....<3....."HAPPY BIRTHDAY SAYANG"....(dialah cintaku......,dialah sayangku...sampai bila-bilapun aku tetap mencintaimu...Eimiza Tawfiq Azmi...)


0 comments:

Post a Comment

Desain Creative copyright (c) 2011. Powered by Blogger.