Followers

Wednesday 3 August 2011

mEeT aNd GrEeT wItH Ct NuRhALiZa


Piss y0ooww!!!harini adalah hari yg paling bahagiakan dlm hdupku wooo!!!hajatku nk jmpe dgn dia(ct nurhaliza) da tercapai..msok kali ni dh 2x aku jmpe dgn dye!!!1st time aku jmpe die kt JUSCO,AEON SEBERANG JAYA,PULAU PINANG!!2nd time aku jmpe dye kt THE MINES,SERDANG!!!......time nak pergi.....macam2 dugaan yang aku terima....dahla tunggu FAIZATUL AZREEN....lambat!!!!!!nasib baikla cepat dapat teksi,cik nor(driver teksi pling cunpOn dah sampai)....10 minit mnggu akhirnya CHONGITON(keretapi tanah melayu)...hahaha memang agak klakar an name tu....ala2 mak saleh gitu..... =) sampai d'serdang aku dan fai b'jalan kaki menuju ke THE MINES....dengan hati dan perasaan yang b'semangat nak jumper CT...aper lagi..aku ngan faipn melintas jalan raya yang sangat luas....hahaha gare2 nak cari jejantas punyer pasalla....kitorang t'pakser m'redah jalan raya....kelakarpOn ader gak...sampai sakit2 kaki aku d'buatyer....akhirnya,dengan perasaan yang b'gitu t'ruja....dapat jgak aku b'ramah mesra dengan dia....& group ctzoners...

                               SYALIEZA(gabungan nma EISYA & CT)





                                  wo0w!!!signature Ct kt f0n aku beb...




                                     saat b'ramah mesra dengan CT!!!






                                       sweet moment SIMPLYSITI!!!





                                         EISYA & kak SAIDA





                               handicraft DATO' SITI NURHALIZA!!!












p/s : hey korong!!!jgn jelez keyh..korang ader ke pic dgn dye???xde kn???so,jgn jelez ye...hehe..=)

0 comments:

Post a Comment

Desain Creative copyright (c) 2011. Powered by Blogger.